ProCare Pomoce i materiały Rejestrowanie postępów
Rejestrowanie postępów
Arkusz do notowania wyników w metodzie separowanych prób
Autor: Magdalena Karwala   

Krótki opis: Arkusz do codziennego notowania wyników dla pojedynczego zadania ćwiczonego metodą separowanych prób. Umożliwia zanotowanie 10 prób każdego dnia. Wystarczy na wiele tygodni, dzięki czemu widać, jak kształtowały się postępy i w jakim tempie dziecko pokonywało kolejne etapy kształtowania danej umiejętności.

 

Jak wykorzystywać: Należy wydrukować jeden arkusz na każde zadanie. Warto opisać nagłówek, aby wiadomo było, jakie jest polecenie, jaka powinna być odpowiedź dziecka, oraz jakie kolejne kroki planujemy (np. najpierw liczenie do 3, kolejny krok to liczenie do 6, potem do 10 itd). Podczas wykonywania zadania w kolejnych krateczkach notujemy "+" lub "-", a na końcu podajemy procentowy wynik (przy 6 poprawnych odpowiedziach na 10 prób wynik danego dnia to 60%). Najczęściej przyjmuje się, że jeśli w trzech kolejnych sesjach dziecko uzyska wynik 80% lub więcej, to można przejść do następnego kroku.

 


Pomoc do pobrania

 


Ważne informacje

Serdecznie zapraszam na szkolenia tematyczne dla specjalistów, rodziców i wolontariuszy, które prowadzę wraz z zespołem Rozwijanki w Centrum Wspierania Rozwoju w Wieliczce. Harmonogram szkoleń i dokładne informacje na stronie Rozwijanki.

Szczegóły

Współpraca

Chętnie podejmę współpracę w zakresie prowadzenia diagnozy i terapii psychologicznej, a także w badaniach naukowych oraz przygotowywaniu publikacji dot. zaburzeń rozwojowych.

Prawa autorskie

Zdecydowana większość materiałów na stronie jest mojego autorstwa. Możesz ich użyć do własnej pracy terapeutycznej i edukacyjnej, ale nie rozpowszechniaj ich bez mojej zgody.

Kontakt ze mną

Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować w sprawie terapii lub chcesz rozpocząć współpracę w innym zakresie (ośrodki, wydawnictwa), proszę o wypełnienie formularza kontaktu.

Mapa strony

Mapa strony pomoże Ci w poruszaniu się po serwisie.
Naszą witrynę przegląda teraz 14 gości